21 d’oct. 2010

Sentir (i expressar el que se sent) també és de xics


AHIGE ha lanzado a nivel estatal la campaña RUEDAS DE HOMBRES CONTRA LA VIOLENCIA MACHISTA. El objetivo es promover Actos en los que los hombres se posicionen públicamente por la igualdad y contra la violencia de género. En Valencia, Espai d´Homes se suma a esta campaña y nos convoca a todxs a unirnos en una rueda de repulsa ante los asesinatos de mujeres y de todo acto de violencia ejercida sobre las mujeres. SE REALIZARÁ LA RUEDA EL JUEVES 21 DE OCTUBRE A LAS SIETE Y MEDIA DE LA TARDE EN LA PLAZA DE LA VIRGEN

17 comentaris:

Alan K. ha dit...

Aixo que diu el video es una tonteria pq ls xics ke ploren els diuen mari... i si tu plores tame tel diuen. aixi que as de disumular si no vols k tinsulten
es la meua opinio :)

Xavi ha dit...

El video esta bé perque demostra que no tot es duresa en un xic i que els xics també tenen sentiments.

GEMA AND ZOE 1R ESO ha dit...

hola:
som gemma y zoe,
el video en questió ens pareix interesant pero pensem que si algu s'emociona pel final d'una pelicula la gent no te perque riures es bó expresar el teus sentiments pero pensem que aquest curt expresat d'una altra manera aguera sigut mes atractiu i emocionant. GEMA I ZOE =)

Laura ha dit...

M'ha agradat el video perque hi ha alguns xics que son molt distintius en el pensament de "les coses per a xics" i "les coses per a xiques" y això no es bò `perque el qui no pense axí i li agraden distintes coses es riuran de ell/a i alesores pensarà que el distintiu es el correcte i no es veritat.Hem de començar desde ben petits a aprendre a no fer distintius.

Elizabeth ha dit...

El video està molt bé perque jo pense que no hi ha coses per a xics i/o coses per a xiques.

HUGO I XAVI.M HAN DIT : ha dit...

El video nos a paregut interesant perque aixo de plorar es es normal en els xics i en les xiques i no sols les xiques.
:) XD

MaRiA 1º ESO A ha dit...

ES CERT QUE EL XICS TAMBE SENTEN! I DESPRES DIUEN QUE NOSALTRES SOM UNES SENSIBLES!JAJA! I LES XIQUES TAMBE SOM DURES COM ELLS NO CREEN! JAJA! BE. M'HA AGRADAT EL VIDEO

Marieta,Lucieta i Cristianeta ha dit...

Jo pense que aquest video està bé peró el xiquet no sap res sobre l'amor.No sap tractar amb les xiques.I els pares no li pensen comprar un osset de peluix perque es un xic.Adeu!!!

Barbara 1 eso ha dit...

M'ha paregut molt bé el video per que no sol les xiques son les que ploren

alejandro y orlando 1esoA ha dit...

som orlando y alejandro el video ens a agrada't per que transmet els sentiments dels xics o com el traten,i apart a estat molt gracios!

Dani ha dit...

Pensem que aquet video esta bé.

tamara ha dit...

Tamara:
Pense que el vídeo està prou bé perque el xiquet no vol agresivitat i tampoc vol masclisme

adrian 1ºA ha dit...

yo crec ke no hi ahuria de riures per que un xic tinga sentiments...es algo normal...

Rosa Sanchis ha dit...

Hola Gemma, Zoe i Laura,
el vostre comentari dóna una opinió i argumenta i això és el que s'ha de fer. Per a properes vegades, intenteu fer-los encara més llargs!!

Rosa Sanchis ha dit...

Hola Aida, imagine que no hauràs pogut comentar perquè no s'obria el vídeo al teu ordinador.

Bé, el que volia dir-te és que la descripció que has fet hui a classe del teu company Josep, en la qual has destacat la seua sensibilitat, és un excel·lent exemple del que vol dir el curtet que comentem. Molte gràcies.

ANONIMO(16 años) ha dit...

Esto k bloc es yo pensava k era de sexo

Rosa Sanchis ha dit...

Hola Anónimo,
No sé exactamente qué esperabas encontrar en este blog y la verdad es que me interesaría mucho saber qué expectativas despierta en un joven de 16 años un blog de educación afectivo-sexual que se llama Karici.es y conocer así los motivos de la decepción (¿).
Lo cierto es que hablar de sexualidad es mucho más que hablar de prácticas sexuales, de genitales, de coitos, de anticonceptivos… Lo fundamental a mi entender es hablar de roles (de lo que se espera que tiene que hacer un chico o una chica en el sexo, y que muchas veces se convierte en “mandato”, de que los chicos pueden ser sexuales y las chicas si lo son se las considera “guarras”…), del modelo de sexualidad (parece que si no hay coito no hay sexualidad y es una gran mentira), del modelo amoroso (que hace que las chicas renuncien a su propio placer…) etc, etc. Conocer los métodos anticonceptivos o todas las posturas del kamasutra sirve de muy poco si no se tienen los recursos propios para discutir el uso de una anticoncepción eficaz, para negociar con la pareja qué prácticas son las que más nos gustan (cosa que las chicas no hacen la mayoría de las veces), para considerar a las chicas como unas iguales… De todo esto se habla en este blog. Y si quieres aportarnos tus ideas, serán bienvenidas.
Rosa