23 de juny 2011

¡Cochinadas, no!




Trac del bagul de Karici.es aquest vídeo, creat per la LEA (Liga para la educación audiovisual), una associació que pretén "formar una nueva generación de espectadores exigentes y denunciar y limpiar toda la suciedad mediática que invade nuestros hogares…". 


Antena 3 va cedir espai perquè es projectara aquest vídeo, protagonitzat pels Leañecos Pixelito i Leandra. 


Per què "cochinada"? Per què associar l'ordinador a la masturbació? 


Faria riure si no fóra perquè la condemna de l'autoerotisme està a l'ordre del dia per part de sectors religiosos (Pontificio Instituto Juan Pablo II) que proposen una sexualitat que seguesca  "el pla de Déu sobre el matrimoni i la familia". Aquest pla no inclou una sexualitat per plaer o que no tiga una finalitat reproductiva. 


Segle XXI? Es deia el mateix a l'Edat Mitjana!

22 comentaris:

La profe ha dit...

Per què la masturbació femenina és encara un tabú? Per què ningú no en parla?

KENNETH 1C ha dit...

Un profesor de 2ª de eso me habló de la masturbación en los chicos y me dijo que en las chicas no es normal masturbarse, que es más normal que se masturben los chicos, que si las chicas lo hacen se les llama “warras” y por eso algunas chicas se masturban a escondidas.
Mi opinión es que igual que se les trata a los chicos cuando se masturban, que no le dicen nada, Yo creo que tienen que hacer lo mismo con las chicas.

vania ha dit...

Las chicas se avergüenzan de masturbarse porque temen que las llamen cochinas. Los chicos, al contrario, les gusta masturbar a las chicas porque eso es propio de ellos.

brayan ha dit...

Yo creo que el video que he visto trata de la masturbación, y unos muñecos han cantado y han dicho que los chicos se excitan en el internet por que dejan la puerta cerrada para que nadie los vea y se masturban. La canción me ha gustado porque era divertida, y era para los pequeños y no me ha gustado lo que ha prohibido la canción, mi opinión es que tenemos tener derecho a algunas cosas porque hay algunas chicas que se masturban a escondidas.

Anònim ha dit...

me ha gustado mucho yme parece qe te lo as currao

andrea y katy ha dit...

andrea cree que la masturvacion es para los desesperados que no tienen nada que hacer
katy cree que un rato esta bien pero todo el rato esta mal.

belén ha dit...

Aquest vídeo tracta un tema molt delicat entre els joves i els professors a les aules. Ja que la masturbació és un tema del que mai ens han parlat a classe encara que cada vegada és més important entre els joves a mesura que van creixent.

La millor forma de que tots pensaren en allò que fan i tot el que fer-ho concerneix seria que estigueren bé informats. Per a començar podrien donar diverses xerrades a les aules i comentar-ho a casa.

Tanmateix, la masturbació és un terme que se sol associar als xics en lloc de a les xiques però jo crec que ambdós ho poden fer de la mateixa forma i sense que supose cap desavantatge. I que els joves tinguen l’oportunitat de masturbar-se quan els seus pares els deixen assoles a l’habitació dóna el mateix perquè si volen fer-ho ho faran amb ordinador i sense.

D’altra banda la imatge d’una xica masturbant-se està pitjor vista i acceptada que la d’un xic. Però per què? Deuria estar admesa en mateixa proporció. Tots els adolescents poden tindre placers sexuals que els agraden experimentar d’una forma que no siga el sexe. Per aquest motiu no ens hem de preocupar perquè quasi tot el món haurà experimentat alguna vegada la masturbació i si no ho ha fet no passa res. I en el cas de que siguem pares i vegem els nostres fills fent aquestes “cochinades” no cal alarmar-se encara que si em d’estar alerta per si la situació es va de les seues mans fins un punt que ja no poden controlar les seues accions. Si som pares hem tingut relacions alhora per què no deixar als nostres fills i filles que tinguen els seus moments d’alegria?

katy y andrea ha dit...

nosotras pensamos que las chicas tienen tanto derecho como los chicos por ejemplo si los chicos se lian con 4 son unos craks i si las chicas se lian con 4 son unas putas
y eso esta mal decriminar asi nosotras tenemos tanto derechos como los chicos.

A.Y.M.S ha dit...

La verdad es que no sé por qué relacionan la masturbación con internet, mucha gente usa el ordenador para trabajar, chatear, jugar… Será porque a los jóvenes les da por experimentar o informarse de algo y les da la curiosidad por ver porno o páginas en las cuales se excitan y pues ven que en el video se tocan y pues ellos por experimentar deciden hacer lo mismo, pero yo no le veo nada de malo… Igual también no sé por qué dicen que la masturbación es una cochinada cuando entre chicos los que se masturban son unos cracs y mejor dicho se creen lo mejor y hasta se ponen a discutir por quien dura más o menos o quien la tiene más grande o más pequeña, pero si una chica de repente dice que ella también se masturba le dicen de todo: que es una guarra… Le dicen de todo por hacer eso pero esa es la pequeña discriminación de siempre, que los chicos pueden hacer cosas que nosotras no podemos hacer y cuando las hacemos somos unas zorras, unas guarras, en fin de todo.

Carlos C 1ºD ha dit...

Yo opino que no deben de asociarlo a Internet, no todo tiene que ser debido a Internet, es decir que hay de todo. Puede ser por Internet o no, eso depende de los padres, si le ponen el famoso control parental y llevan bien el PC de su hijo. Además, no se por qué ven que es algo malo, ellos harán lo mismo aparte de que es algo natural, no se por qué esa gente lo califica de guarrada. Si no les gusta, que no lo hagan, pero que dejen a los demás hacer lo que les de la gana. Sinceramente no son nadie para prohibir algo natural. Aparte, las chicas también pueden si quieren, no tienen por qué ser guarras por ello, poder pueden igual que cualquier persona, pero tampoco es ir fardando de ello por ahí como si te hubiera tocado la lotería.

La gente que insulta a las que se masturban no debería de criticar si no quieren ser criticados, aparte de que encima de hacerlo ellos y meterse con la gente van fardando de ello, paren idiotas sinceramente.

Johana 2B ha dit...

El que jo pense és que les dones també tenen dret per a fer-se palles i no sols els homes i també la gent no te dret a insultar-los ni res per l'estil.

Adroo 1A ha dit...

Per a mi aquest vídeo és per a xiquets, és clar, tot el món té dret a masturbar-se i això que diuen de que si les xiques es masturben se’ls diu “warres’’, no s’hauria de dir perquè el que ho diu també ho és. La cançó és ben divertida i entretinguda, però raó li falta alguna perquè tot el món pot masturbar-se.

dj jota ha dit...

Las chicas se avergüenzan de masturbarse porque temen que las llamen cochinas.

Mar ha dit...

Aquest video jo pense que l'han fet amb una cançó per a que no parega una cosa tan alarmant, perque en realitat no ho és. Com ha dit la companya Belen, eixes coses les fan en molts llocs no asoles amb l'ordinador. Els pares deurien parlar amb els seus fills d'aquest tema perque ells també han pasat per aixó, aixina que tendrien que parlar amb els seus fills perque als instituts no parlen ni crec que ho façen mai.

Mar ha dit...

Aquest video jo pense que l'han fet amb una cançó per a que no parega una cosa tan alarmant, perquè en realitat no ho és. Com ha dit la companya Belen, eixes coses les fan en molts llocs no asoles amb l'ordinador. Els pares deurien parlar amb els seus fills d'aquest tema perque ells també han passat per això, aixina que haurien de parlar amb els seus fills perquè als instituts no parlen ni crec que ho facen mai.

Daniel1B ha dit...

Es un poc comic, perque pareix que parla de que una má la deixes fora i que ho faces sols quan els pares no et veuen.Comencen amb Internet i el rató i acaben amb la masturbació, encara que n-hi havia una xicoteta relaciço entre les dos coses que deien. Em pareix un poc fort que ho dediquen també als xiquets xicotets.

Bea y MIgue ha dit...

Miguel Ángel diu que no entenc com poden fer aixo , els xiquets poden fer-ho, però sense obsessió, i no entenc com poden fer això en un programa de televisió, Bea pensa que els xiquets si veuen això els entraran ganes de fer-ho, i no entec com es pots fer això en un programa infantil i queda un poc ridícul.

maria y chantal zambrano ha dit...

Els xiquets es masturben i són uns fenòmens i les xiquetes unes coxines? No ho entenc. El que nosaltres pensem és que açò és una tonteria perquè cadascú fa el que li dóna la gana i a més més segons estudis mèdics és bo per a la salut. Per als xiquets és una cosa normal però per a les xiquetes dóna vergonya dir-ho. És una injustícia perquè tant els xics com les xiques poden fer el que vulguen amb les seues mans.

Melissa de Zayas ha dit...

El vídeo és molt divertit però fa que els adolescents no es masturben i que la masturbació siga roïna. Intenta convéncer als adolescents per a que deixen la seua porta oberta per a que els seus pares vegen tot el que fan, i això està mal perquè les persones necessiten un poc d'intimitat, i això la gent ho malinterpreta, però és una cossa normal.

Raquel Campoamor ha dit...

Jo pense que no és mal masturbar-se perquè és una cosa normal tant com en xics i xiques. No pense que els xics tinguen més dret que les xiques, tots som iguals.No sé perquè la masturbació femenina es un tabú perquè això és normal com la masturbació masculina.

Vicente Du Chatelet ha dit...

Aquest vídeo m'ha resultat molt divertit, però gens educatiu. Vol informar als xiquets de que la masturbació és una cosa roina i mala, però no és així. No té res de roí que una persona, en la seua intimitat, es done plaer o gust, sempre i quan, no ho faça en públic. L'única cosa que diu cert aquest vídeo és que la masturbació no té que ser una obsessió.

Rosa Sanchis ha dit...

Un vídeo informatiu sobre la LEA:
http://www.youtube.com/watch?v=vAFXfm9LY1M&feature=related